miercuri, 8 august 2012

Eu, pe stardoll!

Heii!!!Cred că ar fii timpul să ştiţi cu toţii cine sunt eu, desigur, pe stardoll! Tobele , vă rog :)) ... Sunt : Kiss4you_ ( dă click pe nume pentru a viyualuza pagina mea)! Mda, cred că majoritatea ştiu deja, dar ar trebuii să ştie şi ceilalţi cu cine vorbesc şi ei...
Acum... despre mine pe stardoll? Pentru întrebarea pe care am primit-o de mai multe ori de la molţi băieţi: Nu, n`am iubit !Familia este destul de numeroasă, aşa că n-o voi spune. Concurez pt. NCG. Un vot şi un comentariu de la fiecare dintre voi ar fii binevenit. Dacă poţi ruga prietenii tăi să mă voteze, te voi învăţa orice , dar de pe stardoll! Sunt dispusă să vă adaug ca prieteni, dar trimite-mi tu invitaţia! Pentru mai multe informaţii, consultă-te cu mine în guest-book-ul meu!












Un comentariu:

  1. Hey! Si Eu Ma numesc Lexy si am 16 ani. Joc StarDoll, contul meu a fost furat panciu_alexia se chema, si acum am altul ciresicaalexia, <>. Hey, tu esti si Kiss4you?

    RăspundețiȘtergere